בחירה קלה להשכלה

לימודי שיווק ופרסום

מעוניינים לקבל מידע בתחום לימודי שיווק ופרסום לתואר שני?

קיבצנו עבורכם מספר מכללות ומוסדות לימוד המציעים את תחום הלימוד המבוקש.

תוכלו למלא פרטים ולסמן מספר מוסדות לימוד שמהם תרצו לקבל מידע בתחום לימודי שיווק ופרסום כגון תנאי קבלה, שכר לימוד לתואר ועוד.


לימודי שיווק ופרסום תואר שני

הרשם לקבלת פרטים

מלא פרטים לקבלת מידע מיועץ לימודים

מרכז אוניברסיטאי אריאל בשומרון

מרכז אוניברסיטאי אריאל בשומרון

מיקום: השרון והסביבה
אוניברסיטת תל אביב

אוניברסיטת תל אביב

מיקום: תל אביב והמרכז

הכל על לימודי שיווק ופרסום לתואר שני

לימודי תואר שני בשיווק ופרסום הם לימודים ייחודיים, מקיפים ומאתגרים במסגרת לימודי מנהל עסקים. מטרת ההתמחות בשיווק ופרסום (MBA) היא להכשיר את הסטודנטים לתפקידי שטח וניהול באוריינטציה שיווקית בסביבה עסקית מורכבת ודינמית.

בימים אלה, תחום השיווק והפרסום נחשב לתחום מוביל ובעל חשיבות גדולה בכלכלה המודרנית. בהתאם לכך, גובר הצורך באנשי מקצוע מובילים ומיומנים בתחום השיווק. העוסקים בתחום משמשים כאנשי מפתח להצלחה ושגשוג של כל ארגון, ולכן מוסדות הלימוד השונים בארץ יצרו מסלולי לימוד חדשים וייחודיים בתמחות בשיווק ופרסום.

הלימודים במסלול זה מבוססת על לימודי תיאוריה עם לימוד מעשי, קרוסי בחירה, קורסי חובה, סמינרים, סיורים, עבודות, מבחנים ותרגולים רבים. הקורסים מועברים על ידי סגל מרצים מכיר ובעל ניסיון רב בשוק העסקי.

תוכנית הלימודים נושאי לימוד רבים כגון: יישומי חקב"ץ בניהול, מערכות מידע ניהוליות, התנהגות צרכנים, ניהול המערכת הארגונית, ניהול משאבי אנוש, ניהול אסטרטגי, ניהול השקעות / ניהול התפעול, דיווח כספי / תמחיר ובקרה, אתיקה ואחריות תאגידית, שיווק בינלאומי, ניהול פרסום, פיתוח מוצרים חדשים, ניהול קשרי שיווק ולקוחות, ניהול מכירות, שיווק לעסקים, היבטים שיווקיים של מסחר באינטרנט, שיווק לחברות היי-טק, מיומנויות תקשורת, יצירתיות וסביבה, יסודות ניהול השיווק סקרים ומחקרי שוק, שיווק בינלאומי, ניהול פרסום, שיווק שירותים, ניהול וקידום מכירות, שיווק ישיר, פיתוח מוצרים, שיווק לעסקים, אסטרטגיה ועוד.

תנאי קבלה: תנאי הקבלה ללימודי תואר שני בשיווק ופרסום תלויים במוסד בלימודים בו בחר הסטודנט ללמוד. באופן כללי, על המועמדים ללימודי שיווק ופרסום חייבים להיות בעלי תואר ראשון במנהל עסקים, מקצועות הניהול, תקשורת, כלכלה, הנדסת תעשייה וניהול ממוסדות להשכלה גבוהה מוכרים בארץ או בעולם. בנוסף, ממוצע הציונים חייב להיות 85 לפחות. גם סטודנטים בעלי תואר שני ומעלה יתקבלו ללימודי שיווק ופרסום.

משך הלימודים: משך הלימודים לתואר שני בשיווק ופרסום הוא שונה ממסוד למוסד. ברוב המוסדות הלימודים אורכים כשנתיים. בסיומם מוענקת לקבוגרים תעודת תואר שני מוסמך (MBA) מטעם מוסד הלימודים בו למד.

היכן ניתן ללמוד: ניתן ללמוד תואר שני בשיווק ופרסום במסדות רבים ברחבי הארץ: הקרייה האקדמית אונו, המכללה האקדמית נתניה, המרכז ללימודים אקדמים ועוד...

אפשרויות תעסוקה: בוגרי תואר שני בשיווק ופרסום נחשבים לאנשי מקצוע מבוקשים המשתלבים בתפקידים רבים כגון: מנהלי שיווק, מנהלי מוצר, מנהלי ערוצי שיווק, מנהלי מותג, מנהלי צוות מכירות, מנהלי פרסום ותקשורת שיווקית, אנליסטים, פלנרים, תקציבאים, אנשי קריאטיב, יועצים אסטרטגיים ועוד.