בחירה קלה להשכלה

מידע על לימודי שיווק

מעוניינים לקבל מידע בתחום לימודי שיווק לתואר שני?

קיבצנו עבורכם מספר מכללות ומוסדות לימוד המציעים את תחום הלימוד המבוקש.

תוכלו למלא פרטים ולסמן מספר מוסדות לימוד שמהם תרצו לקבל מידע בתחום לימודי שיווק כגון תנאי קבלה, שכר לימוד לתואר ועוד.


לימודי שיווק תואר שני

הרשם לקבלת פרטים

מלא פרטים לקבלת מידע מיועץ לימודים

מרכז אוניברסיטאי אריאל בשומרון

מרכז אוניברסיטאי אריאל בשומרון

מיקום: השרון והסביבה
מכללת נתניה

מכללת נתניה

מיקום: השרון והסביבה
אוניברסיטת תל אביב

אוניברסיטת תל אביב

מיקום: תל אביב והמרכז

הכל על לימודי שיווק לתואר שני

תחום השיווק הפך למקצוע אקדמי לכל דבר ולחלק מתחום מנהל העסקים. שיטות העבודה בתחום זה משתנות ללא הפסקה, הטכנולוגיה מתפתחת במהירוה והתחרות בשוק גוברת מיום ליום, ולכן כדי להצליח בתחום השיווק, יש צורך בהשכלה ניהולית וידע מעמיק בתחום השיווק.

שיווק הוא חלק בלתי נפרד מתחומי ניהול העסק , שמטרתו להתאים את המוצר או השרות לשוק והצגתו ללקוחות במטרה למכור אותו. השיווק מעגן בתוכו מגוון תחומי דעת שונים בתחומי הפסיכולוגיה, התקשורת, מערכות המידע והפיננסים. כל אחד מתחומים אלה באין לידי ביטוי בתהליך השיווקי בארגון. כתוצאה מכך תחום בשיווק תופס מקום מרכזי במבנה הארגון והביקוש לעובדים ולמנהלים בכל המדרגים בתחומי בשיווק גדל.

מטרת לימודי תואר שני בשיווק היא העמקת הידע והקניית ידע מקיף על תחומי השיווק השונים, תוך היכרות מעמיקה בכל תחומי הניהול: לוחמה שיווקית, ניתוח אסטרטגי ותכנון פעילות שיווקית עתידית עכשווית.

במהלך הלימודים ייחפשו הסטודנטים לעולם השיווק ולקשייו. הלימודים יקנה להם כלים כיצד להתמודד עם עולם תחרותי זה, תוך הקניית מיומנויות להתמודדות עם התחרות הגדולה במשק. תוכנית הלימודים במסגרת תואר שני בשיווק כולל נושאים רבים, כגון: יסודות ניהול השיווק, התנהגות צרכנים, שיווק בין לאומי, שיווק ישיר, קידום מכירות, סקרים ומידע שיווקי, ניהול פרסום מתקדם, פרסום ותקשורת שיווקית, פיתוח מוצרים חדשים, שיווק באינטרנט לעסקים, ניהול מכירות, שיווק בין לאומי לחברות היי טק, ניהול קשרי לקוחות, פיתוח וניהול מותגים, סוגיות בפסיכולוגיה שיווקית, אסטרטגיה ותכנון השיווק וניהול קמעונאות מתקדם.

תחומי ההתמחות הפתוחים לסטודנטים לתואר שני בשיווק הם: שיווק ופרסום, שיווק בינלאומי, מימון בינלאומי, שיווק ותקשורת, ניהול מכירות, ניהול משא ומתן ועוד... לימודי שיווק כוללים ידע תיאוטרי בשילוב עם התנסות מעשית.

תנאי קבלה: על מנת להתקבל ללימודי תואר שני בשיווק, על המועמדים להיות בעלי תואר ראשון מתחומים שונים, להציג את ממוצע הציונים שלהם. במידה וחסרים למועמדים קורסי מבוא בתחומים הנדרשים, הם יחוייבו לקחת קורסי השלמה. כמו כן, יהיה עליהם להיבחן בבחינת ה- GMAT – בחינת מיון בשפה האנגלית הבוחנת את כישוריכם בתחום המילולי, הכמותי וכתיבה אקדמית.

משך הלימודים: לימודי תואר שני בשיווק נמשכים כשנתיים. בסיום הלימודים מקבלים הבוגרים תעודת תואר שני MA בשיווק.

היכן ניתן ללמוד: לימודי תואר שני בשיווק מוצעים באוניברסיטאות ומכללות ברחבי הארץ. בניהן: מכללת רמת גן, הקריה האקדמית אונו, המרכז האוניברסיטאי אריאל בשומרון, מכללת רופין, המרכז הניתחומי הרצליה.

אפשרויות תעסוקה: בוגרי תואר שני בשיווק יוכלו להשתלב במגוון תפקידי מפתח בשוק העבודה, בניהן: מנהלי שיווק ומכירה, מנהלי ייצוא, מנהלי עסקים, מנהלי לקוחות, מנהל יחסי ציבור, מנהלי שירות לקוחות, מנהלי קשרי לקוחות, יועצים שיווקיים, מנהלי הפצה, מנהלי מותגים, מנהלי תקשורת שיווקית, אנשי מחקר שיווקי, יועצי תקשורת או יועצי תדמית.